18 Mart 2009 Çarşamba

Karakalem Kumpanya İstanbul'daydım

Adını "Kırkaltı Karakalem" olarak değiştiren Karakalem dergisi Ankara'dan başladığı Kumpanyasını İstanbul'da sürdürdü. 14 Mart 2009 Cumartesi gerçekleşen etkinlik hayli yoğun bir programa sahipti.

Derginin ilk sayısının 55-56 sayfalarında "Gwynplane Gülen Adam'dan Joker'e" başlıklı inceleme yazım yayınlandığından mı dergiyi sevdiğimden mi bilinmez ben de kısa bir ziyarette bulundum.
Kumpanya'da Rıdvan Şoray canlı performans gerçekleştirerek düz duvarda resim yaptı. Ben çizdiklerinden mi sıkıldım ne uykum geldi.

Rıdvan da pek intikamcı canım. "Sen misin uyuyan?" deyüp arkamı döner dönmez beni çizdi... Ya da gürültü, gece, kapalı mekan beyni döndü garibimin. Beni :) beyaz kağıt sandı.

Neyse ki Karakalem dergisi editörü Altay Öktem araya girdi de hepten çizilmekten kutuldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder