14 Şubat 2011 Pazartesi

Reklam Filminde Oynuyorum :)

Siyah kostümlü en süper kahraman kim ola ki? Ölümden döndüğünde bir süre siyah kostümle ortalıkta gezinen Superman mi? Yoksa Secret Wars serisinde kostümü yırtılınca yerine siyahı verilen Spiderman mi? Yoksa yoksa bu kahraman hırsızlar kralı panter Diabolik mi? Hayır hiç biri değil...!

İşte o en süper kahraman burada:
Göbekbolik!
13-14 Şubat 2011 tarihlerinde çekilen/mekte olan bir reklam filmi için kamera karşısına geçtim ve yukarıdaki gibi giyindim. Bir süre gerçekten havalıydım ama ne yazık ki tv'de bu halimle değil üzerimde farklı ikinci bir kostümle görüneceğim :)
Hem böyle görünsem de kimsenin hoşuna gitmem herhalde. Bu halimle, öyle dar bir kıyafetin içinde ölmeden önceki günlerindeki Blue Beetle gibi görünüyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder