28 Nisan 2012 Cumartesi

Almanya'daki Evimi ve Okulumu Buldum :)

Okulumu ve evimi buldum :O)

Solda görünen kırmızılı bina 1981-83 yılları arasında Almanya'nın Krefeld şehrinde yaşadığımız bina, sağdaki bina da Die Brüder Grimm (Grimm Kardeşler) ilkokulu ve evet :) benim okulum. 


Bu bahçede oynadım, o kaydıraktan kaydım, ilk kez cinsellik dersine girdim, ilk kez bu okulda bir tiyatroda görev aldım, ilk kez sağdaki çocukların hizasında binaya yakın bir yerde burnuma kafa yedim burnum kanadı... Bin yıl geçmişten bir kare ve onlarca anı :)

Bir de sabah okula gider, derse girer, öğlen olunca okulla bizim evin bahçesini ayıran tellerden "anne" diye bağırır ekmek arası rafadan yumurta beklerdim. Annem de 4. kattan iner yemeğimi verirdi. Veya unuttuğum eşyaları getirirdi kadıncağız. Hava bir gıdım sıcaksa hemen bahçeye çıkıp üstsüz güneşlenen alman komşu kadına da söylenirdi rastlayınca bol bol. :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder