29 Ocak 2009 Perşembe

Çocuk festivali 25-31 Ocak’ta

22 Ocak 2009 Perşembe

Eskişehir Gelişim Vakfı ve Birlikte Eğitim Kültür Derneği’nin ortaklaşa düzenlediği ‘Evimiz Dünya’ temalı Çocuk Festivali 25-31 Ocak tarihleri arasında Eskişehir’de düzenlenecek. Etkinlik ilk gün saat 12.00-16.00 saatleri arasında Süder Düğün Salonu’nda yapılacak olan forum ile başlayacak. Hafta içi ise atölye, kültür tanıtımı, film gösterimleri yapılacak. Festivalin son gününde 14.30-16.00 saatleri arasında şenlik yapılacak.
Ülkemizde çocuklarla yapılması bakımından bir ilk olan forumda çocuklar nasıl bir dünya istediklerini tartışacak. Kültür tanıtım bölümünde ise dünyanın farklı uygarlıklarının kültürlerine yer verilecek. Çocuklar, Drama ile öyküler, çizgi roman, zeka oyunları, eğlenceli deneyler, seramik, resim, çalgı yapımı, drama ile matematik, ritim ve oyun atölyelerinde ürünlerini ortaya koyacaklar.
Festivale Zeka Oyunları Atölyesini yönetmek için İstanbul Üniversitesi’nden Doç Dr. Nilüfer Pembecioğlu, Çizgi Roman Atölyesi için Ümit Kireççi, Drama ile Öyküler Atölyesi için Koray Avcı Çakman, Anadolu Üniversitesi’nden Dr. Evrim Genç Kumtepe gibi akademik ve alanında uzman isimler gelecek. Şenlik için dört ilköğretim okulu pilot okul seçildi. Festivale bu dört pilot okul öğrencileri dışında katılım bu festivalde olmayacak. Derneğin bu çalışmaları Nisan ayında alınan dönütlerle yeniden şekillenerek tekrarlanacak. Ayrıca Birlikte Eğitim Kültür Derneği’de Pazar günleri saat 12.00 ile 14.00 arası çocuk kulübünde devam eden bu tür faaliyetler bundan sonrada sürecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder