6 Şubat 2011 Pazar

1001 Roman - Prestij yay. İmza Günündeydim

1001 Roman yayınları ve Prestij Yayınları imza gününde Ersin Burak, Sinan Gürdağcık ve Talat Güreli'ye eserlerini imzalattım. Hızır bey 2, Mırnav ve Volto Nascoto 2 çizgi romanlarının yeni sayılarını alabildim bu sayede. Ersin Burak'ın Volto Nascoto'daki çizimlerine de bayıldım. Ayrıca özel olarak hazırladığı kartpostalları edinmek de keyifli oldu.

Milliyet çocuk okuma yaşımdayken en sevdiğim kahraman Mırnav'dı. Yıllar sonra yazarı-çizeri usta kalem Sinan Gürdağcık'la tanışmak varmış hayatta. Yahu bu kadar mı sevinir insan... Çok sevindim.
Talat Güreli formundaydı yine. Hem eserlerini imzaladı hem de bizleri gülmekten kırdı geçirdi. Ellerin dert görmesin usta.
Günü organize eden Fuat Aktüre ile İlhan Yılmaz'ı tebrik etmek isterim. Yolları açık olsun. Zor iş yayınevcilik oynamak... Hem de çizgi roman yayıncılığı. Fatih Okta gibi bir ustanın da görüldüğü üstteki fotoğrafta karikatürist Yaşar Fırat ile ÇROP, Çizgili Forum ve Altın Madalyon üyeleri de hazır bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder