23 Şubat 2009 Pazartesi

Beni yazmış Vildan hanım :) "Ümit Kireççi - Çizgi Roman Senaryosu"


"..."
Çizgi romanları ve mizah dergilerini hep sevdim. Çocuklarımın da okumalarından memnunluk duydum. İstanbul’da kendime kitap alırken, daha çok küçük oğlum karikatür çizmeye çabaladığı ve çizgi romanları sevdiği için mutlaka çizgi romanların olduğu bölümdeki kitaplara bir göz atarım. En son aramalarımda yeni bir kitap gördüm. Adı “Çizgi Roman Senaryosu- önce yazı sonra çizgi” ydi. Yazarı Ümit Kireççi’ydi. Bu ismi tanıyordum. Bir yıldır Tersninja okuyucuyum. Tersninja’da yazan bazı yazarların yazılarını özellikle takip ederim. Onlardan biri de Ümit Kireççi’dir.

"..."
Ümit Kireççi'nin, galiba yeni bir eseri daha geliyor yakında... Bunu tek başına değil sevgili eşiyle birlikte meydana getirmiş tabii... Bu kez gelecek olan eseri ....bir bebek:) (Aaa!Bebeğin adı Eser olabilir mi:) - Yada iyiniyetli "arzu"larla donanmış, daima şahane "ümit"ler vadeden bir Sarp bebek olabilir mesela:)

Yukarıdaki alıntı yaptığım yazının önü, arası ve sonu var: Hayal Kahvem

Sayın Vildan Ceylan'a esprili ve zarif üslubuyla bana değerli zamanını ayırmayı tercih etmesinden ötürü teşekkür ederim! Kendim, eşim ve bebeğim adına :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder